دستگیری خانم موبایلقاپ حرفهای در اراک
فرمانده انتظامی اراک از دستگیری زنی خبر داد که به ۱۸ فقره سرقت موبایل خود اعتراف کرد.
سرهنگ علی عزیزیان گفت: با انجام تحقیقات میدانی، متهم در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
علی عزیزیان اشاره کرد: متهم که زنی با سوابق متعدد است، در تحقیقات انجامشده به ۱۸ فقره سرقت از شهروندان اعتراف کرد. این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
پلیس همچنین هشدار داد: سارقان با حضور در برخی از معابر پرتردد و مغازهها از جمله موبایل فروشیها و طلافروشیها با سرگرم کردن، در فرصتی مناسب بدون جلب توجه، سرقت را انجام میدهند.