پخش زنده
امروز: -
سید عباس عراقچی و محمد اسحاق دار در گفت وگوی تلفنی ضمن مرور آخرین روند تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاریها و رایزنیهای نزدیک تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر جمعه با محمد اسحاق دار وزیر خارجه و معاون نخست وزیر پاکستان تلفنی گفتوگو کرد.
عراقچی در این تماس تلفنی، ضمن قدردانی از حسن میزبانی دولت و ملت پاکستان از مسعود پزشکیان رئیسجمهور اسلامی ایران و هیئت همراه، ابراز امیدواری کرد که تفاهمها و توافقهای حاصلشده در جریان این سفر، در سطوح مختلف با جدیت پیگیری و عملیاتی شوند.
وزیر خارجه پاکستان نیز ضمن قدردانی از سفر رئیسجمهور اسلامی ایران به اسلامآباد، وزیر خارجه کشورمان را در جریان اقدامات و پیگیریهای مقامات پاکستانی برای رفع توقیف خدمه ایرانی کشتی لنور-داوینا قرار داد.
وزیران خارجه دو کشور همچنین ضمن مرور آخرین روند تحولات دیپلماتیک جاری، بر تداوم همکاریها و رایزنیهای نزدیک با هدف برقراری دائمی صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.