پخش زنده
امروز: -
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در گفت و گوی تلفنی بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصل شده در اجرای تفاهمات و رایزنیهای انجام شده قرار داد.
طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقهای، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.