پخش زنده
امروز: -
دادستان شهرستان مهریز از مهر وموم یک واحد صنفی متخلف در جاده سنتو به دلیل استفاده از انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دهقان، اظهار کرد: در پی شناسایی یک واحد صنفی دارای انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در جاده سنتو، با دستور دادستانی و در راستای صیانت از حقوق عمومی و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، ضمن تشکیل پرونده قضایی، این واحد صنفی مهر وموم شد.
وی با اشاره به قوانین مربوط به استفاده غیرمجاز از خدمات عمومی افزود: بر اساس قانون مجازات استفادهکنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز و همچنین آییننامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفههای آب و فاضلاب، ایجاد انشعاب غیرمجاز و برداشت آب پیش از کنتور جرم محسوب میشود.
دادستان مهریز تأکید کرد: دادستانی با همکاری اداره آب و فاضلاب، به منظور حفظ و برقراری توازن منابع آبی شهرستان، جلوگیری از هدررفت آب و پیشگیری از استفاده آب شرب برای مصارف غیرشرب، این موضوع را با دقت و حساسیت رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی و قاطع خواهد داشت.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه استفاده غیرمجاز از انشعاب آب، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۲ ارتباط با مشتریان اداره آب و فاضلاب یا شماره ۰۳۵-۳۲۵۲۲۰۴۳ دفتر رئیس اداره آب و فاضلاب اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی شود.