پخش زنده
امروز: -
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری دستگاههای اجرایی استان بوشهر از اول تیر تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ فردین اسلامیراد اظهار داشت: با توجه به مصوبه کارگروه استانی مدیریت بهینه مصرف انرژی به منظور مدیریت مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه سراسری برق و پیشگیری از بروز خاموشی با هدف تأمین آسایش مردم، ساعت کار دستگاههای اجرایی استان از روز دوشنبه اول تیر تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۰۰ با رعایت ملاحظاتی اعلام میشود.
وی با تأکید بر اینکه، بقیه ساعات کار موظفی با تمهیدات لازم از طریق دورکاری جبران شود بیان کرد: واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، بخشهای اجرایی و خدماتی شهرداریها، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستانها، پاسگاههای نظامی و انتظامی، واحدهای عملیاتی دستگاههای مشمول ماده ۱۲ قانون امور گمرکی و نیروهای دارای نوبت شیفت گردان از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.
اسلامی راد اضافه کرد: ساعت کاری بانکها توسط کمیسیون هماهنگی بانکهای استان پس از هماهنگی با استانداری اعلام میشود.
وی گفت: به منظور صرفه جویی حداکثری در مصرف برق، مقتضی است درجه تجهیزات سرمایشی بر روی ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم و سیستمهای سرمایشی حداقل ۱۵ دقیقه پیش از پایان ساعت کاری خاموش شود.
اسلامی راد یادآور شد: شهرداریهای استان، برنامهریزی لازم جهت بهره گیری حداکثری از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری مطابق ساعات جدید فعالیت ادارات در استان را معمول کنند.
وی بیان کرد: بالاترین مقام دستگاه اجرایی، مسئول اجرای مفاد این بخشنامه است و باید به گونهای برنامهریزی و نظارت شود که با اجرای مفاد این بخشنامه در پاسخگویی و تداوم ارائه خدمت به مردم خدشهای ایجاد نشود.