پخش زنده
امروز: -
برای گرهگشایی از مشکلات اجتماعی طرح ساخت باند دوم محور خراجی - دزک هم اندیشی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، در نشست با مسئولان راه و شهرسازی استان مقرر شد با تعامل سازنده میان دستگاههای متولی و معتمدین محلی، روند آزادسازی مسیر و اجرای طرح شتاب بگیرد تا یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه محقق شود.
حمیدرضا عزیزی گفت: محور دزک به سمت شلمزار و شهرکرد با دارا بودن ردیف اعتباری ماده ۵۶، حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. دلیل اصلی این توقف، وجود معارضین در مسیر طرح است که اجازه بهرهبرداری به موقع را نداده است.
عزیزی با تأکید بر حادثهخیز بودن نقاطی نظیر روستاهای سرتشنیز، گشنیزجان، موسیآباد، قلعهسلیم و دزک، از اهالی منطقه درخواست کرد: برای حفظ جان شهروندان و پیشگیری از تصادفات ناگوار، از مردم عزیز و مالکین تقاضا داریم با پیمانکاران همکاری کنند تا این مسیر هرچه سریعتر به بهرهبرداری برسد.