پخش زنده
امروز: -
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از پایان عملیات اجرایی و بهرهبرداری جاده ۲/۵ کیلومتری خبر داد که رسیدن به شهر قرچک را ۵ کیلومتر کوتاهتر میکند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ پاسدار مهدی امینی در بازدید از آخرین مرحله اجرای این پروژه عمرانی گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن یکی از مطالبات مردم منطقه در حوزه راههای روستایی هستیم. این پروژه شامل آسفالت مسیر ارتباطی روستای علیآباد قشقایی به سعدآباد املاک و شهرستان قرچک است.
وی با اشاره به نقش حمایتی سپاه در این طرح افزود: بسیج سازندگی با تأمین ۱۲۰ تن قیر مورد نیاز، بستر اجرای این طرح را فراهم کرد که با مشارکت دهیاری علیآباد قشقایی، شورای اسلامی، بخشداری مرکزی و همراهی خیرین، مسیری به طول ۲.۵ کیلومتر به بهرهبرداری میرسد.
سرهنگ امینی تأکید کرد: با افتتاح این مسیر، تردد اهالی روستاهای جنوب ورامین به سمت قرچک تسهیل شده و طول مسیر مسافتی حدود ۵ کلیومتر کاهش مییابد