پخش زنده
امروز: -
عباس مسجدی گفت: تنها خواسته من از همکاران مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور داشتن اخلاق نیکو و خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس پزشکی قانونی کشور در جمع همکاران سازمان در مشهد مقدس با قدردانی از خدمات و تلاشهای همکاران در بحرانها و حوادث مختلف گفت: مجموعه پزشکی قانونی در جایگاهی قرار دارد که مسئولین کشور در هر سه قوه متوجه کارآمدی و حضور تأثیرگذار آن در اجرای عدالت هستند و این جایگاه مرهون تلاش و خدمات صادقانه شما عزیزان در سراسر کشور است.
وی با تأکید بر اهمیت علم در جهان امروز و تأکید بر تلاش همه همکاران برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر سازمان اظهار داشت: تنها خواسته من از همکاران مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور داشتن اخلاق نیکو و خدمت صادقانه به مردم عزیزی است که برای گرفتن خدمت و احقاق حق به ما مراجعه میکنند.
مسجدی همچنین از طرح عمرانی پزشکی قانونی در شرق مشهد بازدید کرد . این طرح با کاربری معاینات و کمیسیونهای پزشکی و با پیشرفت ۳۰ درصدی به منظور ارائه خدمت به مردم مشهد در حال ساخت است.