پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از واگذاری ۱۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی به رانندگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، علی رحیمی با بیان اینکه برقیسازی ناوگان حملونقل عمومی یکی از مهمترین رویکردهای شهردار تهران در دوره کنونی مدیریت شهری است، گفت: استقبال رانندگان از طرح نوسازی و برقیسازی ناوگان مطلوب بوده است.
وی افزود: زیرساختهای مورد نیاز برای توسعه این طرح نیز همزمان در حال تکمیل و توسعه است تا زمینه بهرهبرداری گستردهتر از خودروهای برقی در سطح شهر فراهم شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: ورود تاکسیهای برقی علاوه بر کاهش آلودگی هوا و مصرف سوختهای فسیلی، موجب ارتقای کیفیت خدماترسانی به شهروندان و افزایش بهرهوری ناوگان تاکسیرانی خواهد شد.
رحیمی تأکید کرد: روند واگذاری تاکسیهای برقی در هیچ مقطعی متوقف نشده و حتی در ایام جنگ رمضان نیز فرآیند تحویل خودروها به متقاضیان ادامه داشته است.