پخش زنده
امروز: -
ساکنان کیش با حضور در اجتماع شبانه مردمی به میزبانی میدان ساحل در صدمین شب از حماسه خیابان طنین الله اکبر سر دادند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ساکنان کیش در صدمین شب از حماسه خیابان ایستادگی و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشاندند.
شرکت کنندگان با شور حماسی خود فریاد استکبارستیزی سردادند و با ندای الله اکبر و مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از دو رژیم کودک کش و جهانخوار امریکا و رژیم صهیونی نشان دادند.