پخش زنده
امروز: -
ساکنان کیش در نود و نهمین شب از حماسه خیابان با حضور در میدان ساحل فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ساکنان کیش در نود و نهمین شب از حماسه خیابان همزمان با حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه، با حضور در میدان ساحل کیش فریاد الله اکبر و مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.
شرکت کنندگان با مشتهای گره کرده از تلاشهای شبانه روزی نیروهای مقتدر مسلح کشورمان حمایت کردند و به دشمنان اعلام کردند که ذرهای از خاک وطن را به دست دشمنان نخواهند داد.
ساکنان کیش با قلبی مالامال از عشق به آخرین منجی عالم بشریت برای تندرستی و تعجیل در ظهور مهدی موعود (عج) دعای فرج را قرائت کردند.