پخش زنده
امروز: -
«زهرا جعفرپور ایروانی»، «امیر عربی»، «نسرین والا مقام» و «منیره جعفرپور» از صداو سیمای استان همدان در یازدهمین جشنواره رسانهای ابوذر صاحب عنوان شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان همدان، «زهرا جعفرپور ایروانی» از معاونت خبر در بخش ساخت مستند این جشنواره رتبه اول را به خود اختصاص داد و لوح سپاس و تندیس ویژه جشنواره را دریافت کرد.
همچنین «نسرین والا مقام» از معاونت صدا در بخش پادکست این جشنواره رتبه دوم را کسب کرد و موفق به دریافت لوح سپاس این جشنواره شد.
«امیر عربی» از معاونت خبر هم به عنوان خبرنگار فعال شهرستانی در این جشنواره معرفی و با لوح سپاس از وی تجلیل شد.
در مراسم پایانی یازدهمین جشنواره رسانهای «ابوذر»، ۲۷ برگزیده این جشنواره در بخشهای مختلف معرفی و با دریافت جایزه و لوح تقدیر، تجلیل شدند.
بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.