پخش زنده
امروز: -
روند افزایشی استعمال دخانیات، کاهش سلامتی را هدف گرفته و بیش از پیش، نقشآفرینی ضعیف خانوادهها و تولیدات فرهنگی را آشکار میکند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ همزمان با هفته ملی بدون دخانیات، بررسیها و اظهارات مسئولان حوزه سلامت نشان میدهد مصرف سیگار در استان روندی افزایشی دارد؛ موضوعی که کارشناسان نسبت به پیامدهای آن بر سلامت جامعه هشدار میدهند.