پخش زنده
امروز: -
مردم نودوست خوزستانی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی یک هزار و ۶۹۷ واحد خون اهدا کردند. حماسهای از نوع خدمت و حیاتبخشی خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل انتقال خون خوزستان گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی یک هزار و ۹۳۲ نفر از مردم استان به مراکز اهدای خون مراجعه کردند که یک هزار و ۶۹۷ نفر موفق به اهدای خون شدند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد یک هزار و ۸۲ نفر از اهداکنندگان مستمر، ۴۶۸ نفر با سابقه و ۱۴۶ نفراهداکنندگان بار اولی بودهاند، ادامه داد: افزایش مشارکت جوانان دراهدای خون، یکی از مهمترین برنامهها و اولویتهایی است که فرصتهای ارزشمندی همچون ماههای محرم و صفر میتواند جوانان را با این فرهنگ انسان دوستانه و نجات بخش آشنا کند.
مدیر کل انتقال خوزستان بیان کرد: ۱۱ پایگاه انتقال خون در خوزستان شامل۲ مرکز اهدای خون در مناطق چهارشیر و امانیه اهواز و مراکزی در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، دزفول، اندیمشک، بهبهان، مسجدسلیمان، ایذه، شوشتر و ماهشهر کار خونگیری را انجام دادند.