پخش زنده
امروز: -
مرحله شهرستانی مسابقات آزمایشگاهی ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم در پژوهش سرای دانش آموزی شاهرود برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محسن رزازان مسئول برگزاری مسابقات گفت: در این مسابقات ۱۲۶ دانش آموز در قالب ۶۳ تیم در سه رشته فیزیک، شیمی و زیست شناسب با هم رقابت کردند.
تقویت مهارتهای عملی و آزمایشگاهی از اهداف برگزاری این مسابقات است.