پخش زنده
امروز: -
مانور سراسری جمعآوری انشعابات غیرمجاز امروز برق در شهر آبادان اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس اداره برق آبادان گفت: این اقدام در راستای برقراری عدالت در توزیع انرژی و مدیریت بهینه مصرف برق، در حال انجام است و به صورت هفتگی در دو سطح کشوری و استانی برگزار میشود.
حسام ثابتی هدف از انجام این مانور را برخورد قاطع با متخلفان و تامین یکسان برق برای تمامی شهروندان اعلام کرد و افزود: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، حدود ۱۷۰۰ انشعاب غیرمجاز در شهر آبادان شناسایی شده است که طبق برنامهریزیهای منسجم، تا پایان تابستان جاری تمامی این موارد جمعآوری و به اشتراکهای قانونی تبدیل خواهند شد تا مدیریت مصرف در این شبکه به طور کامل ساماندهی شود.