پخش زنده
امروز: -
فرماندار مهران گفت: به علت حجم زیاد زائران و ناکافی بودن درگاهها در سمت مرز زرباطیه عراق، تردد در مرز مهران به کندی صورت میگیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ایلام؛ «حیدر نعمتی» فرماندار مهران از افزایش حضور زائران عتبات عالیات در آستانه عرفه در پایانه شهید سلیمانی مهران خبر داد و گفت: به علت حجم زیاد زائران و ناکافی بودن تعداد درگاهها در سمت مرز زرباطیه عراق، تردد به کندی صورت میگیرد.
وی افزود: در حال رایزنی با مسئولان پایانه زرباطیه عراق برای افزایش تعداد درگاهها به منظور تسهیل تردد زائران هستیم.
نعمتی تأکید کرد: هیچگونه مشکلی در پایانه مرز بینالمللی شهید سلیمانی مهران وجود ندارد و همه امکانات برای خدماترسانی به زائران تدارک دیده شده است.
فرماندار مهران گفت: از ساعت ۲۴ دیشب تا ساعت ۸ بامداد امروز، ۱۹ هزار نفر از زائران از مرز مهران برای حضور در دعای عرفه در عتبات عالیات تردد کردند.