پخش زنده
امروز: -
فرماندار قشم گفت: با موافقت شورای تامین شهرستان قشم مصوبه رفت وآمد خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم در سرزمین اصلی تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۵ تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حسین امیر تیموری در شورای تأمین شهرستان افزود: این خودروها که هم اکنون در خارج از جزیره و سرزمین اصلی رفت وآمد دارند میتوانند تا پایان شهریورماه بدون مشکل رفت وآمد کنند.
وی گفت: این مصوبه با هدف رفاه حال شهروندان و کاهش دغدغههای ترافیکی آنان در شرایط پس از جنگ به تصویب رسیده است.
فرماندار قشم گفت: برای بهبود معیشت مردم و فعالیتهای محلی، طرح حمل کالا با شناورهای موتوری کوچک هم مصوب شد.
بیشتربخوانید: پیگیری اختصاص سهمیه سوخت آزاد برای هرمزگانیها