پر کردن ۲ حلقه چاه غیرمجاز درشهرستان خرمآباد
مدیر امور آب شهرستان خرم آباد گفت: در ادامه تشدید اقدامات نظارتی و برخورد قاطع با برداشتهای غیرقانونی، ۲ حلقه چاه غیرمجاز در روستای چهاربرجی بخش بیرانوند پر شد.

به گزارش
خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر امور آب شهرستان خرم آباد گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب استان و شهرستان خرمآباد و با هدف پیشبرد برنامهها و طرحهای طرح احیا و تعادلبخشی، عملیات انسداد ٢ حلقه چاه غیرمجاز اجرایی شد.
مهرداد محمدی افزود: در این عملیات که با حضور تیمهای گشت و بازرسی و همراهی مأموران نیروی انتظامی و بر اساس دستور مقام محترم قضایی به مرحله اجرا درآمد، تعداد ۲ حلقه چاه محفوره غیرمجاز واقع در محدوده روستای چهاربرجی بخش بیرانوند پر و مسلوبالمنفعه گردید.
مدیر امور آب شهرستان خرم آباد افزود: این اقدام قاطع در جهت صیانت از سفرههای آب زیرزمینی و جلوگیری از تضییع حقوق قانونی سایر بهرهبرداران صورت گرفته است.
مهرداد محمدی ضمن تأکید بر استمرار این برخوردها ابراز داشت: امور آب شهرستان خرم آباد حفظ منابع آب زیرزمینی را خط قرمز خود دانسته و اعلام میدارد که با هرگونه تخلف در حوزه آبهای سطحی و زیرزمینی بدون هیچگونه اغماضی برخورد قانونی خواهد کرد.