پخش زنده
امروز: -
مردم شهر ساوه با صرفهجویی در مصرف منابع انرژی، همدلی ملی را تقویت میکنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ مردم شهر ساوه با در پیش گرفتن صرفهجویی در مصرف منابع انرژی، از محیط زیست دفاع نموده و همدلی ملی را تقویت میکنند.
روزهایی که به سمت فصل گرم سال حرکت میکنیم، با صرفه جویی و کاهش مصرف و با مسئولیت پذیری به سمت آیندهای روشن و امید بخش حرکت میکنیم.
این در حالی است که بارشهای بهاری به میزان نیاز طبیعت استان مرکزی نبوده و بیش از نیمی از حجم ذخیره سد الغدیر ساوه خالی از مایه حیات است.