پخش زنده
امروز: -
ادارات شهرستانهای آبادان و خرمشهر به دلیل ورود توده گرد و خاک با منشأ خارجی در روز سه شنبه بیست و نهم اردیبهشت به صورت دورکاری خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، بنابر اعلام استانداری خوزستان با توجه به ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی از سمت غرب استان و افزایش غلظت آلایندههای جوی، بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان روز سهشنبه بیست و نهم اردیبهشتماه فعالیت ادارات در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شوشتر، گتوند، هویزه، دشت آزادگان و شادگان به صورت دورکاری خواهد بود.
لازم به ذکر است، مراکز خدماتی، امدادی و درمانی از جمله آتشنشانی، اورژانس، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر دستگاههای خدماترسان از این مصوبه مستثنی بوده و طبق روال عادی فعالیت خواهند داشت.
تصمیم گیری در خصوص تعطیلی بانکها نیز براساس تصمیم شورای هماهنگی بانکها، خواهند بود.
در صورت تداوم شرایط نامساعد جوی، تصمیمات تکمیلی برای سایر شهرستانها متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.