پخش زنده
امروز: -
نمازگزاران سنندجی و اقشار مختلف مردم، پس از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع سنندج، بر ضرورت رعایت صرفهجویی و مدیریت صحیح مصرف در بخشهای مختلف تأکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، در شرایط کنونی کشور، صرفهجویی در حوزههای مختلف بهعنوان یک ضرورت جدی مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفته است؛ موضوعی که نمازگزاران سنندجی نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه در مسجد جامع سنندج بر آن تأکید کردند.
شرکتکنندگان در این تجمع مردمی، با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح منابع، خواستار توجه بیشتر به صرفهجویی در مصرف آب، برق، گاز و دیگر بخشهای ضروری زندگی روزمره شدند و بر اینکه این موضوع باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، تأکید داشتند.