پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مشترکان خانگی در صورت کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق، از مشوقهای مالی بهرهمند میشوند و ادارات پرمصرف با محدودیت هوشمند مواجه خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز ایلام؛«ولیاله ناصری» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام اظهار کرد: هدفگذاری شده است که کاهش ۵ درصدی را در تمام مصارف به صورت میانگین داشته باشیم و در حوزه خانگی نیز به همین شکل است.
وی افزود: اگر مشترکان بتوانند تا ۱۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند، میتوانند از مشوقهای مالی پیشبینی شده بهرهمند شوند.
ناصری همچنین گفت: با سرمایهگذاری در حوزه نیروگاههای خورشیدی، علاوه بر کاهش مصرف، مشترکان میتوانند در قبض خود مدیریت داشته باشند و خرید تضمینی برق تولیدی برای ۲۰ سال نیز خواهند داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تصریح کرد: برای تمام ادارات در استان، کنتور هوشمند نصب شده است که بیش از ۱۱۰۰ ساختمان را شامل میشود. این اقدام به این منظور انجام شده که اگر ادارات در ساعات اداری ۲۰ درصد نسبت به سال قبل و بعد از ساعت اداری ۷۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند، در رنج مطلوب قرار میگیرند. در غیر این صورت، محدودیتهای برق در کنتور فعال میشود و با محدودیت لحظهای به صورت هوشمند مواجه خواهند شد.