پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در مدیریت پاسخگویی به شکایات مردمی، پاسخگوی تماسهای مردمی شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، با هدف برقراری ارتباط بیواسطه بین مدیران سازمان و ساکنان و تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان، از سامانه تلفنی ۱۲۴ طرح یکشنبههای بی واسطه در اولین هفته با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
محمد کبیری به مدت یک ساعت به بیش از ۲۰ تماس مردمی با سامانه ۱۲۴ پاسخگو بود.
مهمترین موضوع مطرحشده در تماسهای مردمی اشتغال و معیشت، اجاره واحدهای مسکونی و تجاری، خدمات بیمهای، امور گمرکی و بازرگانی، مسائل حقوقی و موضوع مرتبط با فعالیتهای اقتصادی و سرمایهگذاری بود.
پس از طرح مطالبات ساکنان، دستور لازم برای بررسی و پیگیری فوری آنها به معاونتها و بخشهای مربوطه ابلاغ شد.