پخش زنده
امروز: -
محور امام حسین شهریار یکی از مسیرهای نا ایمن این شهرستان است مسئولان شهری این منطقه از پیگیری برای ایمن سازی و نصب روشنایی در این مسیر خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جاده امام حسین محوری مهم که جاده شهریار ملارد به جاده شهریار رباط کریم متصل می کند این جاده که شاه راهی مهم برای شهر وحیدیه هم به شمار می رود جاده ای است با کیفیت نامطلوب با شب هایی تاریک و نقاط حادثه خیز است.