اهدای خون ، نذری متفاوت در میان عاشقان حسین (ع)
همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از ۳۰۰ نفر از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور در مرکز اهدای خون بناب در پویش نذر خون مهر حسینی شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی،هاشمی مسئول مرکز خونگیری شهرستان بناب با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از پویش نذر خون مهر حسینی گفت:از ساعات ابتدایی صبح تاسوعا و عاشورا شمار زیادی از عزاداران حسینی به مرکز انتقال خون این شهرستان مراجعه کرده و با اهدای خون خود، در تامین ذخایر خونی مورد نیاز مراکز درمانی مشارکت کردند.
گفتنی است پویش نذر خون مهر حسینی هر ساله در ایام محرم با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون و تامین ذخایر خونی مورد نیاز بیماران برگزار میشود و امسال نیز با استقبال گسترده مردم شهرستان بناب همراه بود.