پخش زنده
امروز: -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛ در ادامه تنشهای مرزی بین نیروهای هند و پاکستان در امتداد خط کنترل مرزی دو کشور، ۵ نفر کشته شدند.
روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیهای اعلام کرد: در ادامه آتش باری نیروهای هندی در امتداد خط کنترل مرزی، ۲ نظامی ارتش پاکستان کشته شدند.
ارتش پاکستان گزارش داد: نیروهای هندی در ۳۶ ساعت گذشته بارها با نقض پیمان آتش بس مناطق مرزی در خاک پاکستان را هدف قرار دادند.
"آصف غفور" سخنگوی ارتش پاکستان گفت: در پی تیراندازی نیروهای مرزبانی هند به منطقه مرزی "حاجی پیر"، ۲ نظامی پاکستانی کشته شدند.
روابط عمومی ارتش پاکستان هم مدعی شد: در واکنش نیروهای پاکستانی به این اقدام، ۳ سرباز هندی کشته شدند و پستهای مرزی طرف هندی نیز آسیب دیده است.
اوایل هفته گذشته نیز تنشهای مرزی دو کشور ۷ کشته و زخمی برجای گذاشته بود.