پخش زنده
امروز: -
رئیس سازمان میراث فرهنگی: نمایشگاه «شهر گردشگر» در فضایی ۱۹ هزار متر مربعی با شرایط کیفی و کمی خوبی برپا شده است و امیدواریم این شهر به نشان در کشور تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر مونسان در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه بینالمللی اقتصاد و سرمایهگذاری گردشگری «شهر گردشگر» در جمع خبرنگاران گفت: مشخصات و مفاهیم «شهر گردشگر» به شهرداریهای تمام استانها ابلاغ شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه موارد ابلاغی درباره زیرساختها و نحوه برخورد با گردشگران است، افزود: اگر شهری موفق به رعایت موارد یادشده شود، گواهینامه شهر گردشگر را دریافت میکند.
همچنین معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در این مراسم با بیان اینکه توانسته ایم شان و جایگاهی که میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری دارد به خوبی در کشور نشان دهیم، گفت: امروز شاهد هستیم که دولت و تمام استانداران در برنامهریزیهای کلان، شان گردشگری را در نظر میگیرند.
محمد محبخدایی افزود: امروز که ۸۷۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی به گردشگری اختصاص یافته است، باید از این فرصت استفاده کنیم.
وی گفت: هم اکنون شاهد تحول در نگرش به حوزه گردشگری کشور هستیم.
مراسم گشایش نخستین نمایشگاه بینالمللی اقتصاد و سرمایهگذاری گردشگری «شهر گردشگر» با حضور نمایندگانی از استانهای مختلف کشورمان برگزار شد.