در یک ماه گذشته بیش از ۲۷ تن انواع میوه و محصولات کشاورزی قاچاق در هرمزگان کشف شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: کالای قاچاق از نوع گردو، آواکادو، لیموترش، پرتقال، برنج و سیر است. عزیز سیدی افزود: کالای کشف شده به علت نداشتن گواهی بهداشتی و قرنطینهای قاچاق محسوب میشوند.