کشف 4 تن ذغال قاچاق از یک کامیون در گالیکش
راننده کامیون به تعزیرات حکومتی معرفی شد
4 تن ذغال قاچاق در پاسگاه ایست و بازرسی تنگراه گالیکش استان گلستان کشف شد.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش امروز به خبر نگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : راننده کامیون به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
منصور ممشلی افزود : در یک ماهه گذشته 20 تن ذغال قاچاق در پاسگاه ایست و بازرسی تنگراه شهرستان گالیکش کشف شد که در مجموع متخلفان به16 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.
او گفت : محموله های ذغال بدون مجوز از نیشابور به مقصد گرگان است که در یک ماهه گذشته کشف و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان گالیکش در 110 کیلومتری شرق گرگان ، مرکز استان گلستان قرار دارد.