فرمانده نیروی دریایی ارتش در نشست خبری با اشاره به حضور چندین ساله ناوگروه های ارتش جمهوری اسلامی در دریای آزاد و مسیرهای تجارت آبی گفت: با قاطعیت از منافع ملی کشور دفاع می کنیم.
کد خبر: ۴۰۳۵۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
مهمترین و کارآمدترین ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ترکیب زیر دریایی امروز از اسکله منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس عازم ماموریت بین المللی شد.
کد خبر: ۴۰۲۴۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
فرمانده نیروی دریایی در بابلسر از آغاز ساخت ناوهای آموزشی خبر داد و افزود: با تلاش موسسه اقیانوس شناسی تا دو سال آینده از کشتی اقیانوس پیمای ایران بهره برداری می کنیم.
کد خبر: ۳۹۴۶۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
پیشرفته ترین زیردریایی تولید داخل کشور با نام فاتح آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۳۵۶۴۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۶