معاون فنی مرکز بهداشت قم:
۳۰ درصد افراد بالای ۲۵ سال در قم فشار خون دارند
معاون فنی مرکز بهداشت قم در آستانه روز جهانی مقابله با بیماری فشار خون از آمار بالای مبتلایان به این بیماری در قم خبر داد و گفت: طبق پایشهای انجام شده ۳۰ درصد از افراد بالای ۲۵ سال در قم مبتلا به فشار خون هستند.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۵ ۱۲:۱۳