استاندار قم:
ادارات و دستگاههای اجرایی موظفند مصرف برق خود را ۳۰ درصد کاهش دهند
اکبر بهنام جو استاندار قم در جلسه قرارگاه بهینهسازی و مدیریت راهبری انرژی گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت، دستگاههای اجرایی موظفند مصرف برق خود را در سال جاری نسبت به سال ۱۴۰۳، ۳۰ درصد کاهش دهند.
۱۹ خرداد ۱۴۰۵ ۱۳:۴۰