پخش زنده
امروز: -
واژگونی مینیبوس در محور مبارکه ـ شهرضا در استان اصفهان ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه مینیبوس در محور سهراهی مبارکه به سمت شهرضا قبل از شهرک رازی به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شد.
عباس عابدی افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، سه واحد عملیاتی اورژانس به محل اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به مصدومان آغاز و برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.