پخش زنده
امروز: -
با پایان عملیات اجرایی و بازدید فرماندار و فرمانده انتظامی قرچک، پاسگاه روستای داودآباد بهزودی به بهرهبرداری میرسد تا خدمات انتظامی در این منطقه تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی محمد اسلامی فرماندار به همراه جمشیدی بخشدار مرکزی و معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری، و فرمانده انتظامی شهرستان از پروژه احداث پاسگاه روستای داودآباد بازدید کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در جریان این بازدید، روند تکمیل پروژه را بررسی کرد و گفت: با پیگیریهای به عمل آماده توسط مجموعه فرمانداری، عملیات اجرایی پاسگاه روستای داودآباد به پایان رسیده است و این پاسگاه در آینده نزدیک، افتتاح و به بهرهبرداری خواهد رسید.
فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: بهرهبرداری از این پاسگاه، زمینه تقویت حضور نیروی انتظامی در محدوده روستای داودآباد، تسهیل دسترسی ساکنین منطقه به خدمات انتظامی و همچنین افزایش امنیت خاطر مردم را در پی خواهد داشت.