پخش زنده
امروز: -
دو نماینده فوتبال هرمزگان در هفته سیام لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، در این هفته از مسابقات دیشب (۳۱ خرداد) تیم شناور سازی قشم با نتیجه ۴ بر دو، نفت و گاز گچساران را شکست داد.
دیگر نماینده استان، تیم پالایش نفت بندرعباس با نتیجه ۲ بر صفر، برابر نود ارومیه صاحب برتری شد.
بیشتر بخوانید: برد تیم فوتبال شناور سازی قشم در دیداری خانگی
در جدول رده بندی تیم پالایش نفت بندرعباس با کسب ۳۹ امتیاز در جایگاه هشتم جدول باقی ماند و شناور سازی قشم نیز با کسب ۳۰ امتیاز، رتبه چهاردهم خود را حفظ کرد.