پخش زنده
امروز: -
شهردار یزد، راه اندازی سامانه جامع حقوقی «عدل یار» را گامی بلند در راستای هوشمندسازی فرایندهای حقوقی و افزایش دقت، سرعت و شفافیت در پروندههای قضایی شهرداری برشمرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی در دومین نشست آموزشی سامانه «عدلیار» که با هدف تثبیت فرآیندهای نوین و ارتقای سطح بهرهبرداری از ابزارهای هوشمند حقوقی برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال در بخشهای مختلف مدیریت شهری، گفت: استفاده حداکثری و مستمر تمامی کارکنان حقوقی از سامانه «عدلیار» نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت برای افزایش دقت، سرعت و شفافیت در پروندههای قضایی شهرداری است.
وی با اشاره به نقش کلیدی این سامانه در صیانت از حقوق شهر و شهرداری، افزود: این سامانه باید با نگاهی پیشرو، مسیر توسعه را طی کند؛ بنابراین از سازمان فاوا انتظار داریم با بررسی بازخوردهای دریافتی از کاربران، نسبت به افزودن ظرفیتها و قابلیتهای کاربردی جدید از جمله استفاده از هوش مصنوعی در آینده نزدیک اقدام نماید تا «عدلیار» به کاملترین پلتفرم مدیریت دعاوی در مدیریت شهری تبدیل شود.
شیرمحمدی معاون مهندسی نرمافزار سازمان فاوا نیز خاطرنشان کرد: سامانه عدلیار به عنوان بازوی اجرایی حوزه حقوقی، با هدف ایجاد بایگانی الکترونیک یکپارچه و هوشمندسازی کامل چرخه حیات پروندههای حقوقی طراحی شده است، همچنین نقشه راه توسعه قابلیتهای این سامانه در فازهای بعدی تدوین شده که در ماههای آینده شاهد رونمایی از قابلیتهای جدید آن خواهیم بود.