پخش زنده
امروز: -
شبکه آفتاب برگزاری دوره بازگشایی گرههای ذهنی، رسانه و احیای فرهنگ فرزندآوری را ویژه فعالان رسانهای و هنری در استان مرکزی آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ مدیرکل صداوسیمای استان در نشست بازگشایی گرههای ذهنی، رسانه و احیای فرهنگ فرزندآوری گفت: در راستای تبیین ابعاد مختلف موضوع جمعیت و ارتقای نگاه رسانهای به مسئله فرزندآوری، دورههای آموزشی ویژه فعالان رسانهای و هنری در استان برگزار میشود.
حسن نجمی افزود: این دورهها به همت کمیته گفتمان و تبلیغ ستاد جمعیت و خانواده استانداری برنامهریزی شده و قرار است در قالب ۱۰ جلسه آموزشی، بهصورت ماهانه برگزار شود.
او گفت: هدف از برگزاری این دورهها، بازگشایی گرههای ذهنی فعالان حوزه رسانه و هنر در مواجهه با موضوعاتی همچون جمعیت، فرزندآوری و ازدواج است؛ موضوعی که پیشنیاز تولید محتوای اثرگذار در این حوزه به شمار میرود.
نجمی گفت: در همین راستا، کارگاههای عملیاتی با محوریت اصلاح و تقویت نگاه فعالان رسانهای طراحی شده تا شرکتکنندگان پیش از ورود به عرصه تولید، نسبت به ابعاد مختلف این موضوع، شناخت دقیقتری پیدا کنند.
او افزود: نخستین نشست از این سلسله برنامهها با موضوع «اقتصاد و فرزندآوری» برگزار شد؛ نشستی که در آن تلاش شد با نگاهی کارشناسی، نسبت میان واقعیتهای اقتصادی و برداشتهای ذهنی جامعه مورد بررسی قرار گیرد.