پخش زنده
امروز: -
رئیس اورژانس جنوبشرق استان تهران از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه مینیبوس در محدوده طالبآباد خبر داد که منجر به مصدومیت ۶ نفر از سرنشینان این خودرو شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ولی زاده گفت: گزارش واژگونی یکدستگاه مینی بوس در مسیر ری به قرچک به مرکز ارتباطات اورژانس اعلام شد که در کمترین زمان کارشناسان اورژانس استان تهران جهت امدادرسانی به محل حادثه در جاده قرچک_ری محدوده طالب اباد اعزام شدند.
وی افزود: متاسفانه این حادثه ۶نفر مصدوم بر جای گذاشت که ۵ نفر از مصدومین توسط کارشناسان اورژانس جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید ستاری قرچک منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.
وضعیت عمومی مصدومان مساعد اعلام شده است که طبق گفته کارشناسان اورژانس همین امروز ترخیص میشوند