پخش زنده
امروز: -
دادستان کلاله در بازدید از واحدهای صنفی دستور تشکیل پرونده برای ۱۷ واحد متخلف را به علت گرانفروشی و رعایت نکردن موازین بهداشتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، دادستان شهرستان کلاله با تأکید بر ادامه نظارتهای میدانی بر بازار گفت: برخورد با هرگونه تخلف اقتصادی و بهداشتی که حقوق شهروندان را تضییع کند، در چارچوب قانون و بدون اغماض انجام خواهد شد.
حسن بشارتلو افزود: نظارت بر بازار با هدف حمایت از حقوق مصرفکنندگان و پیشگیری از تخلفات صنفی و با هدف بررسی وضعیت عرضه کالا، قیمتگذاری و رعایت ضوابط بهداشتی به صورت مستمر ادامه دارد.