پخش زنده
امروز: -
مردم ولایتمدار شهرستان رباطکریم در یکصد و دومین قرار شبانه خود، حضور آگاهانه ملت در میدان را عامل اصلی هراس دشمن و عقبنشینی استکبار از مواضع خصمانه دانستند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اهالی شهرستان رباطکریم با تجمع در میادین اصلی شهر، صد و دومین شب ایستادگی خود را در پی شهادت رهبر انقلاب گرامی داشتند. شرکتکنندگان در این اجتماع حماسی، حضور مستمر مردم در صحنه را پشتوانه امنیت ملی و ضامن صیانت از آرمانهای انقلاب برشمردند.
حاضران در این مراسم با تأکید بر اینکه «خیابان، سنگر بیداری ملت است»، اعلام کردند که ایستادگی مردم رباطکریم در کنار سایر آحاد ملت ایران، هرگونه طمع دشمن به خاک و نظام را خنثی خواهد کرد. در این قرار شبانه، قشرهای مختلف مردم با بیعت مجدد با راه رهبر شهید، بر تداوم حضور در میدان تا پیروزی نهایی جبهه مقاومت تأکید کردند.