پخش زنده
امروز: -
جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف ۶۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی زن در شهریار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ حسین زلفخانی با اعلام این خبر گفت: شب گذشته، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به یک دستگاه خودروی تیبا در یکی از محورهای مواصلاتی شهریار مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.
وی افزود: با هماهنگی قضائی و در بازرسی از خودروی توقیفی و مخفیگاه متهم زن دستگیر شده، ۶۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.