پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران از مراحل پایانی احداث مخزن بزرگ ذخیره آب ملارد و ارتقای چشمگیر کیفیت آب شرب در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین نوری با اعلام دو خبر خوش برای شهروندان ملارد اظهار داشت: عملیات اجرایی مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی این شهرستان با هدف تأمین پایدار فشار شبکه و ذخیرهسازی آب به مراحل نهایی رسیده و بهزودی وارد مدار میشود.
وی افزود: این پروژه نقش مهمی در تأمین پایدار آب و افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد داشت .