پخش زنده
امروز: -
شهردار منطقه ۱۸ گفت: دور برگردان حادثه خیز محور بزرگراهی سعیدی پس از ورودی خیابان نامدار با طرح مشترک مدیریت شهری و پلیس راهور ایمن می شود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رضا محمدی با اشاره به این نکته که این محور بطور میانگین پذیرای هزاران دستگاه خودرو بوده و حجم قابل توجهی از بار ترافیکی جنوب شهر را متحمل می شود، اظهار داشت : پس از ورودی خیابان نامدار دور برگردانی تعبیه شده که به دسترسی خودروهای سبک و سنگین برای بازگشت به جهت عکس بزرگراه و ورود به محدوده جغرافیائی مناطق جنوبی شهر کمک می کرد اما بدلیل پاره ای معضلات زیر ساختی، سوانح جرحی و فوتی برای رانندگان و عابرین بوجود می آورد.
وی افزود: واکاوی علل وقوع چنین حوادثی در این دوره مدیریت شهری، موجب شد بازدید مشترکی با حضور رئیس پلیس راهور و مدیران معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه، از محور یادشده انجام و بر لزوم اجرای طرح مشترکی از سوی شهرداری و پلیس راهور برای ایمن سازی این محور حادثه خیز تأکید شود.