پخش زنده
امروز: -
همزمان با پیشرفت عمرانی، دوهزار نفر از متقاضیان پروژه ۸۱۰۰ واحدی در شهر اراک تا مهرماه صاحب خانه خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ دوهزار نفر از متقاضیان پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک تا مهرماه صاحب خانه خواهند شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه جلسه قرارگاه مسکن استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: با همکاری خوب متقاضیان در طرح ۸۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن اراک و استقبال و تامین مالی مناسب، برنامه ریزی لازم برای تحویل این واحدها تا مهرماه امسال به عمل آمده است.
قدرت اله ابک افزود: همزمان با پیشرفت عمرانی واحدها برای اجرای زیرساختها و جدول گذاری با دستگاههای متولی هماهنگ لازم بوجود آمده و احداث فضای آموزشی هم با تحویل زمین بزودی آغاز خواهد شد.