پخش زنده
امروز: -
معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری گفت: با تلاش متخصصین نیروگاه ری، واحد ۲۵ مگاواتی شماره ۱۰، که دچار اختلال در سیستم خنک کاری شده بود، تعمیر و با تعویض رادیاتور آب، این واحد در مدار تولید باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد هادی بلوکات معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه ری اظهار کرد: به دلیل وجود نقص در سیستم خنک کاری واحد تولید انرژی شماره ۱۰ نیروگاه ری و لزوم باقی ماندن این واحد در مدار تولید و جلوگیری از خروج آن، کار تعویض رادیاتورهای آب و رفع نشتی از سیستم خنک کاری این واحد، در دستور کار قرار گرفت.
بلوکات افزود: با تلاش پرسنل تعمیرات مکانیک، جرثقیل، ایمنی و آتشنشانی و بهره برداری، در اقدامی کم نظیر و با پشتوانه چندین دهه تجربه، تعویض سیستم خنک کاری بصورت شبانه در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام رسید و واحد ۲۵ مگاواتی شماره ۱۰ نیروگاه ری در مدار تولید برق باقی ماند.
لازم به ذکر است نیروگاه ری با داشتن توربینهای گازی متنوع و نیروهای متخصص و با دانش فنی بالا جایگاه ویژهای در بین نیروگاههای کشور دارا میباشد.