پخش زنده
امروز: -
استاندار چهارمحال و بختیاری بر صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی در استان تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مردانی بر صرفه جویی آب، برق و گاز در استان تأکید کرد.