پخش زنده
امروز: -
برترینهای رقابتهای تنیس روی میز بانوان استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.
به
گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در این رقابتهای خانمها عسگرپور، رستمی و بلالی به ترتیب اول تا سوم شدند.
زمانی افزود: این مسابقات با هدف توسعه ورزش همگانی، ایجاد نشاط اجتماعی، پیشگیری از مصرف مواد مخدر و ترویج فرهنگ ورزش درشهرکرد برگزار شد.