پخش زنده
امروز: -
مرکز توانبخشی غدیر در بیمارستان هفت تیر شهرری به منظور ارائه خدمات توانبخشی به بیماران تروما و سرطانی در جنوب تهران، با حضور نادر توکلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیین افتتاح مرکز توانبخشی «غدیر» در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری، ظهر امروز با حضور نادر توکلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، محمدحسین رضایی مشاور وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان و خیران سلامت برگزار شد.
سیدجواد میرحیدری، خیر سلامت و سازنده پروژه مرکز توانبخشی بیمارستان شهدای هفتم تیر، در آیین افتتاح این مرکز با قدردانی از خانواده، خیرین و عوامل اجرایی پروژه اظهار کرد: این مجموعه حاصل همدلی و مشارکت جمعی از نیکوکاران، متخصصان و دلسوزان حوزه سلامت است. از همراهی اعضای خانواده، دوستان و خیرینی که در اجرای این پروژه نقش داشتند تشکر میکنم بدون حمایت و همکاری این افراد، تحقق چنین پروژهای امکانپذیر نبود.
وی با اشاره به دو سال حضور مستمر در بیمارستان شهدای هفتم تیر افزود: در این مدت از نزدیک شاهد تلاشهای شبانهروزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بودهام. مشاهده حجم خدمات و فداکاری کارکنان این مرکز باعث شد تا از دوستان و خیرین دعوت کنیم برای رفع بخشی از نیازهای بیمارستان و توسعه خدمات درمانی و توانبخشی در کنار مجموعه قرار بگیرند.
میرحیدری با تأکید بر ارزش معنوی کار خیر خاطرنشان کرد: در فعالیتهای خیرخواهانه، میزان کمک مالی اهمیت کمتری نسبت به نیت و اخلاص افراد دارد و گاهی یک کمک کوچک، اما خالصانه میتواند ارزشی فراتر از اقدامات بزرگ داشته باشد. امیدوارم با تداوم مشارکت خیرین و همکاری مجموعههای درمانی، پروژههای بیشتری در حوزه سلامت اجرا شده و خدمات بهتری به بیماران و نیازمندان ارائه شود.