افتتاح طرح آبزیپروری هفته دولت در چگنی لرستان
رئیس اداره شیلات شهرستان چگنی گفت:طرح جدید پرورش ماهیان سردآبی،هفته ی دولت سال جاری به بهرهبرداری می رسد.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛رئیس اداره شیلات شهرستان چگنی در بازدید میدانی از مزارع پرورش ماهیان سردآبی گفت:
طرح جدید آبزیپروری شهرستان چگنی با پیشرفت ۷۰ درصدی در هفته ی دولت سال جاری افتتاح و به چرخه ی تولید ماهیان سردآبی این شهرستان افزوده خواهد شد.
حمید همت در بازدید از مزارع مناطق «پیرشمسالدین»، «رفتخان» و «ناوهکش» این شهرستان ضمن پایش روند فعالیت مزارع فعال، توصیههای فنی لازم را برای افزایش بهرهوری در این واحدها بیان کرد.
وی با اشاره به اهمیت نظارت مستمر بر فرآیند تولید گفت: حضور در مزارع و گفت و گوی چهره به چهره با پرورشدهندگان، بهترین راهکار برای شناسایی چالشها و ارائه راهکارهای عملیاتی است.
رئیس شیلات چگنی با تأکید بر ضرورت تکمیل طرح نیمهتمام و نظارت دقیق بر مزارع این شهرستان افزود: باید ظرفیت تولید گوشت ماهی را در این شهرستان ارتقا داده و مسیر را برای توسعه ی پایدار اقتصاد روستایی هموار کنیم.